LEVERINGSINFORMASJON– Big Bertha Original NO
GRATIS LEVERING Spar ekstra 100kr - sett inn koden 'ORIGINAL5' GRATIS LEVERING Spar ekstra 100kr - sett inn koden 'ORIGINAL5'

LEVERINGSINFORMASJON

Alle våre bestillinger sendes med PostNord-DPD Courier:

Vi bruker budtjenestens integrerte leveringssystemer for å gi deg best kommunikasjon og levering.

spore en pakke

 

 

Ankomst og montering:

Mange av saccosekkene våre er for store til å kunne sendes med fyll. Dette skyldes at de er større enn fraktfirmaene tillater. Hvis de ankommer uten fyll, kan du åpne kassen forsiktig og ta ut trekket og fyllet. Ta deg tid til å lese instruksjonsheftet. Fylling er enkelt, og tar vanligvis bare noen få minutter for to personer.

Når du har montert saccosekken, må du ta vare på emballasjen en stund. Hvis du av en eller annen grunn bestemmer deg for å returnere varen, kan du trenge emballasjen  for å sende saccosekken.

 

Leveringsalternativer og begrensninger:

Levering - Tar opptil 7 dager

Vi ønsker å levere alle varene våre så raskt som mulig, men siden mange varer er produsert etter mål, ber vi deg om å regne med opptil 7 dager. 

** Vær oppmerksom på at virkedagene er mandag til fredag. Eksempelvis vil ekspressbestillinger som legges inn fredag kveld, gå ut på mandag for levering mellom onsdag og torsdag.

** Avskjæringstiden er klokken 12.

 

Vanlig levering:

Levering 100 NOK. Vi tilbyr levering til Norge.  Vennligst regn med opptil 7 dager før varen kommer.

 

Leveringskommunikasjon:

Når bestillingen går ut fra vårt lager, sender vi deg en e-post/tekstmelding som varsler om at varene er på vei, og gir deg informasjon om sporing og kontakt.

En annen e-post/tekstmelding blir sendt deg når varene er klare til å forlate budtjenestens lager (vanligvis tidlig på leveringsdagen). Dette vil gi deg en anslått tid for levering slik at du kan forberede deg. Hvis du ikke kan følge opp tidsrammen, kan du følge en lenke for å endre leveransen til et mer passende tidspunkt.

 

Hva skjer hvis jeg går glipp av leveransen?

Hvis du går glipp av leveransen, blir det lagt igjen et kort, og budet vil også prøve på nytt dagen etter. Hvis du går glipp av den andre leveransen, blir du bedt om å hente varen fra et oppgitt sted. Hvis de ikke hører fra deg innen 10 dager, vil ordren bli returnert til vårt lager.

Når den er returnert til vårt lager, må det betales en returkostnad på 175 NOK /pakke for å frigjøre varene.

 

Leveringsbegrensninger:

Vi leverer på hele fastlandet. Vi kan ikke tilby levering til øyer. Hvis det blir inngitt en bestilling for levering til et av disse stedene, vil vi kontakte deg for å diskutere muligheten for omlevering til et tilgjengelig postnummerområde. Hvis dette ikke er mulig, sørger vi for en øyeblikkelig refusjon.*