Jeg har nylig mottatt en ordre jeg ønsker å bytte eller returnere.
For at vi skal kunne behandle henvendelsen din så effektivt som mulig, vennligst send opplysningene til order@bigberthaoriginal.no. Oppgi bestillingsnummer, navn og telefonnummer, slik at vi eventuelt kan kontakte deg.
Jeg har nylig mottatt en ordre og ønsker å melde fra om en feil.
Dersom det mot formodning skulle være en feil ved produktet, send informasjon om dette til order@bigberthaoriginal.no. Oppgi bestillingsnummer, navn, telefonnummer og legg ved bilder av feilen på produktet, slik at vi kan behandle henvendelsen din så effektivt som mulig.
Jeg vil endre eller kansellere en bestilling jeg nylig har lagt inn.
Ring 800 25111800 eller send en e-post til order@bigberthaoriginal.no. Oppgi bestillingsnummer, navn og telefonnummer, så kontakter vi deg så snart som mulig.
Jeg har ikke mottatt e-postbekreftelse. Hva skal jeg gjøre?
Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelse via e-post, er det oftest en eller to årsaker til dette:
Bestillingen ble aldri gjennomført og behandlet.
Du har skrevet inn feil e-postadresse i bestillingen din.
Hvis du er sikker på at e-postadressen som er knyttet til bestillingen din er riktig, kan du sjekke søppelmappen din for å sjekke om ordrebekreftelsen har havnet der.
Hvis du fremdeles ikke finner ordrebekreftelsen, kan du sende en e-post til order@bigberthaoriginal.no eller ringe 800 25111800
Hva slags leveringsinformasjon vil jeg motta om bestillingen min?
Når bestillingen sendes fra lageret vårt, sender vi deg en e-post/tekstmelding med varsel om at varen er på vei, og gir deg informasjon om sporing og kontaktopplysninger.
Vi sender e-postadressen og telefonnummeret ditt til fraktleverandøren, så de kan kontakte deg når de har klargjort leveransen på lageret sitt.
En ny e-post/tekstmelding blir sendt deg når varen er klar til å bli sendt fra fraktleverandørens lager (vanligvis om morgenen på leveringsdagen). Dette vil gi deg et antatt tidspunkt for levering, slik at du kan forberede deg. Hvis tidspunktet ikke passer, kan du klikke på en lenke for å endre leveringen til et mer passende tidspunkt.
Alle bestillinger pakkes så raskt som mulig. Ekspresslevering pakkes samme virkedag hvis bestilling legges inn før kl. 12 (unntatt helger).
Hva skjer hvis jeg ikke er til stede ved levering?
Hvis du ikke er til stede ved levering, blir det lagt igjen en melding, så vil budet prøve på nytt dagen etter. Hvis du heller ikke er til stede ved andre leveringsforsøk, blir du bedt om å hente varen fra et oppgitt sted. Hvis de ikke hører fra deg innen 10 dager, vil ordren bli returnert til lageret vårt.
Hvordan sporer jeg bestillingen min?
Når bestillingen sendes fra lageret vårt, sender vi deg en e-post/tekstmelding med varsel om at varen er på vei, og gir deg informasjon om sporing og kontaktopplysninger.
Kan jeg opprette en konto?
Vi behandler for tiden bestillinger individuelt, kundekonto er ikke nødvendig for å legge inn bestilling. Hvis du ønsker å endre eller kansellere en bestilling etter at den er lagt inn, ring 800 25111800 eller send en e-post til order@bigberthaoriginal.no. Oppgi bestillingsnummer, navn og telefonnummer, så kontakter vi deg så snart som mulig.
Hvilke betalingsmåter godtar dere?
Vi godtar PayPal, Visa-kreditt, Visa-debet, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit og Maestro.
Hva er kontorets åpningstider?
Kontortiden vår er fra 10 til 18, mandag til fredag, unntatt helligdager. For henvendelser utenom disse tidene, send oss en e-post til order@bigberthaoriginal.no.
Kan jeg besøke butikken eller lageret deres?
Alle produktene våre er for øyeblikket kun tilgjengelige for kjøp online. Informasjon om alle produktene finner du på produktsidene på nettsiden vår. Hvis du trenger mer informasjon, kan du sende en e-post til order@bigberthaoriginal.no.
Jeg ønsker kopi av fakturaen for en ordre som nylig er lagt inn.
Hvis du trenger MVA-faktura, kan du sende en e-post til order@bigberthaoriginal.no.
Hvilken fraktleverandør bruker dere?
Alle ordrene våre sendes med PostNord(DPD) Courier.
Vi bruker fraktleverandørenes integrerte leveringssystemer for å gi deg best mulig kommunikasjon- og leveringsservice.
Hva kan jeg forvente når varene mine leveres?
Mange av beanbagene våre er for store til å sendes ferdigfylt. Grunnen er at de overskrider fraktleverandørenes maksimale dimensjoner.
Åpne den ytre esken forsiktig og ta ut trekket og fyllet av esken. Ta deg tid til å lese instruksjonsheftet. Det er enkelt å fylle dem, det tar vanligvis bare noen minutter for to personer.
Etter at du har fylt opp beanbagen, bør du ta vare på emballasjen en stund. Hvis du av en eller annen grunn ønsker å returnere varen, kan du trenge emballasjen for å sende tilbake beanbagen.
Kan jeg bestille stoffprøver?
Vi tilbyr for øyeblikket ikke stoffprøver. Det er mulig å bytte trekket på beanbagen med et i annet stoff eller farge etter mottak. Det kan byttes ut ved å returnere kun trekket uten fyll.
Jeg har et spørsmål om en storordre eller handelsordre.
Vi er stolte over å ha mange festivaler, over 500 skoler og en rekke store firmaarrangementer blant kundene som bruker beanbagene våre. Alle produktene våre er i samsvar med aktuelle forskrifter og leveres dessuten med sikkerhetsglidelås som standard. Ring 800 25111800 mandag - fredag: 10.00 - 18.00 eller send en e-post til order@bigberthaoriginal.no.